Sider

fredag den 8. april 2011

Med Liberty på InterRail

Jeg har netop har besøg af endnu en flink ung mand fra DHL, er efterhånden stor fan. Blev ikke skuffet! Han havde en dejlig stor pakke fra Liberty med til mig.


Undrede mig godt nok over, at pakken så ud til at komme fra Frankrig, men hvad ved jeg... I pakken ligger 5 ruller smukt Liberty Tana Lawn tekstil fra deres Classic Collection. Smukt... men ikke mit!
Pakkenotatet i kassen afløser da også, at stoffet skal leveres hos Miss Louise, France. Stoffet har været i Frankrig og er af en eller anden grund vendt om og er taget nordpå. Men stakkels Louise.

Hvor er mit stof så, spørger du. Altså et, der skulle have været forvandlet til skønne sommerkjoler og skjorter i marts måned. Ja, det skal jeg sige dig.

Da jeg tjekkede hos DHL i går, var det i Holland. Inden da var det i Ungarn, Rumænien, Ungarn, Holland, Belgien, England, Ungarn, England.
Svært glad for Ungarn, tilsyneladende. Har kanske mødt en sød fyr i Budapest?
(selv mødte jeg en ret sød fyr fra Brasilien, da jeg var på Interrail... i Budapest... for et par år siden... da jeg var 18).

Og mens mit stof lever det vilde liv på Interrail rundt i Europa, sidder jeg her og prøver at lade som om, at det da er helt i orden... min veninde har foreslået mig buddismen, tjaa... det kan vel ikke skade. Jeg tror nu, jeg starter med en kop kaffe.
Godmorgen og god fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar