Sider

tirsdag den 24. april 2012

VIND 2 billetter til Baby- & Småbørnsmessen

Så er det messetid igen!

Vi udlodder 2 stk. billetter til Baby- & Småbørnsmessen i Øksnehallen her i weekenden.

Alt du skal gøre for at deltage i lodtrækningen er at skrive her på siden (eller på Facebook), hvad der er dit favorit super carla produkt (som du enten allerede har eller ville ønske, du havde).

Vi trækker lod allerede onsdag aften kl. 22. Vinderen bedes maile sin adresse til os i løbet af torsdag, så sender vi biletterne.

Jeg håber vi ses på messen!!

13 kommentarer:

  1. Jeg ÆÆÆLSKER vores betræk til puslepuden, det gør mig glad at se på det.

    Ville ønske vi havde sengerand der passede til:-)
    Vh Barbara (- og Ellen)

    SvarSlet
  2. Hvor skønt at kunne vinde billetter, dem kunne jeg godt bruge :-) Jeg drømmer om sengetøj i Liberty - faktisk både til os selv og til de små¨, så det må være det største ønske fra shoppen :-)

    SvarSlet
  3. Skønne ting hurtig levering ultra sødt og unikt stemmer overens på hjemmesiden med det der leveres!!
    God til gave indkøb.

    SvarSlet
  4. Jeg kunne godt se min søde gravide svigerdatter med ammepude og puslehynde i de yndige stoffer herfra!

    SvarSlet
  5. Metervarerne i sig selv har du et fantastisk udvalg af (som også går til drenge), og dem har jeg købt af :)
    Ellers er ønsket en sengerand hvis pengepungen tillod det :(

    SvarSlet
  6. Der er så mange super fine ting, men det næste jeg kunne tænke mig er en af de nye tasker.

    SvarSlet
  7. Der er så mange fine ting, men det næste jeg kunne tænke mig er et vattæppe :)

    SvarSlet
  8. Der er så mange super fine ting, men det næste jeg kunne tænke mig er, en af de nye tasker eller et skønt vattæppe :)

    SvarSlet
  9. Jeg ville rigtig gerne have en af jeres sengerande til tremmesengen - er sikker på det ville være et hit

    SvarSlet
  10. Åh, det er svært at vælge, men et skønt legetæppe der både er anvendeligt og smukt - det er vist lige sagen.

    SvarSlet
  11. Lidt svært. Men en god ammepude tror jeg :-)

    SvarSlet
  12. TADAAA!!! Jeg har holdt min datter oppe, så hun kunne trække lod og se til at alt gik ordentligt for sig. Der er trukket lod blandt jer, der har deltaget her og på super-carla´s Facebookside.

    Og vinderen er... Sanne G. L. S.
    Tillykke, Sanne (der lige står og mangler et IPad etui).

    1000 TAK for at I gad at lege med. Vi er meget glade for alle vores søde og trofaste kunder. Jeg vil gemme alle jeres skønne indlæg `for a rainy day´.

    SvarSlet
  13. Der er mange gode ting, men jeg mangler ammepude, så det bliver den :-)

    SvarSlet