Sider

mandag den 7. januar 2013

Mere Liberty. Hvad synes du?

Vi skal have mere Liberty of London i shoppen. En hel del print er blevet udsolgt hen over julen, så nu skal depoterne fyldes op igen!! Men inden jeg sender en bestilling afsted, vil jeg da lige høre, hvad du synes...
  • Hvilke print, synes du, vi mangler?
  • Hvad er dit favorit Libertyprint?
  • Hvilke farver skal vi kigge efter?
  • Er der andet stof, vi skal se os om efter?
  • Ellers noget??
Her er lidt inspiration (har ikke tjekket, om de alle kan fås længere):

Melly Liberty of London

Mitsi Liberty of London


Capel Liberty of London

Capel Liberty of London

Xanthe Sunbeam Liberty of London

Pepper Liberty of London

Emilias Flowers Liberty of London

Capel Liberty of London

Emilias Flowers Liberty of London


Capel Liberty of London


2 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig drengestof :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for input :-) Ja, det kan jeg godt forstå! Jeg prøver altid at have drengene med i tankerne, når vi køber ind, men der er rigtig nok mange blomster...
      Vi fik heldigvis fat i det allersidste af Liberty´s med flyvere og den med stjerner (i 3 farver). Men jeg skal se, hvad jeg kan gøre!

      Slet