Sider

mandag den 30. december 2013

Udsalg af Liberty stof rester

Så er det lige ved at blive 2014. Og det er jo godt nok.
Jeg h-a-d-e-r bare at blive mindet om, at tiden går.

Mens jeg øver mig i at acceptere tingenes tilstand, fysikkens love, livets gang og alt det der, kan jeg da lige præsentere dig for vores Liberty reste-kategori:

Nogle gange om året ryddes der op og ud, og alle Libertyresterne måles og vejes. De mindste pakkes i små pakker med andre stykker i samme størrelse af ca. 50 gram (svarer ca. til vægten af ½ meter Liberty of London Tana Lawn).

De mindste Liberty rester koster, hvad der svarer til en meterpris på 80 kr. De største Liberty rester i fuld bredde kan koste op til en meterpris på 175 kr. Og resten ligger derimellem, ofte omkring 130 kr/m.

Liberty stofresterne plejer at ryge hurtigt. Jeg siger det bare.


Eksempler på Liberty stof rester:
udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester

udsalg af liberty stof rester


udsalg af liberty stof rester




Ingen kommentarer:

Send en kommentar